:P / amandas tävling

HAj<33

Nu har vi typ precis haft lördags mys :P kan det int komma en låt som heter lördags mys ist för vi har mys på lördagar??????? <33 haha iaf i dag vart det en dag i tebban ist för en dag med tråliga jultidningar :P ahha 
JAg fick 2 tröjor från gina av mamsen och papsen, tack :P



den ena, <33




och den andra :P



å jag i prov rummmet på gina :P haha skylten som visar hur många plagg man tar ligger MITT under mina ben, haha avslöjad lr avslöjad??



iaf nuu vill jag att ni ska kolla AMANDAS blogg :P hon har ju en tävling nu, vara me?? Jag e med :P

Detta kan du vinna







sjal värde 200 kronor. HÄR hittar du hennes inlägg. vill vinna för att jag har en ny höst jacka och behöver en passande sjal och denna tycker jag passar perekt ♥

aja hare bra puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Gulli dig:D

2009-09-26 @ 23:25:38
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0