Här ska det vara en bra rubrik, men kommer int på nån :)

Hejsan!

sitte här och e inne på pea + checkar lite bloggar :S  Ska jag kolla din blogg? skriv din adress i en kommentar :)

iaf  jag är med och tävlar i Fokis tävling. Där du kan vinna ett valfitt smycke från cocoo.se :) tror inte att jag vinner men man får alltid hoppas :) Jag vill helst vinna detta smycke!


Jag som älskar att fotografera så det passar mig perfekt!!! Var då gärna med att tävla hos Foki <333 

hare bra puss hej Sparrven :) ps Jag älskar dig Foki <3333333333333333333 i hope i win :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Gulligt smycke - lycka till. Som svar på din fråga så mår jag alldeles utmärkt. Kram och god natt

2009-09-22 @ 21:04:17
URL: http://www.metrobloggen.se/Lottabloggen
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

2009-09-23 @ 13:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0