Oj, Vad jag ser ut :S :P <333 ahha

Haj, Tänkte bara visa hur vi ska se ut på dansen :P

Vi ska ha masker, först ska vi ha den på baksidan av huvet, ha en munk jacka bakåfram , en scarf bakåfra, ... ja ni fattar, det ska se ut som att vi dansar bakofram. Vi ska alltså typ dansa haöva dansen bakåfram sedan vända på masken och dansa åt andra " det vanliga hållet" :P ahahah okej vet ej om ni fattar för jag suger på att berätta .men det sägs att bilder säger mer än 1000 ord så här får ni bilder :P




Bakifrån




framifrån med masken där bak




haha framifrån :P denna storlek var jvligtliten, jag har själv världens fetaste kinder :P aja

nu måste jag kolla på idol inspelningen så man kan spola från reklamen :P

ha en bra helg puss johanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0