Gud, tack för alla era söta kommentarer!

HOLA! ( Hej på  spanska... )


Måste bara ta att säga tack till alla era söta kommentarer, Verkligen. Jag fick in 12 stycken på 1 natt, tack ! ♥ Nu har jag också bestämt mig för en stor sak. Jag ska inte skriva förkortningar, storbokstav och punkt, inte svära osv. Det har varit svårt att läsa min blogg pga av mitt skrivande. Så här med lovar jag att jag kommer skärpa mig! Jag vill inte ha en fjortiz blogg som bara består av förkortningar osv. Är svårt att läsa för en del. Dock har jag inget problem själv med att läsa förkortningar osv.




uppdatering:

Nu har jag precis kommit hem och ätit middag. Har spenderat ungefär hela dagen hos Vicci. Jag och Vicci skulle städa hennes  kaniners bur , efter ett tag så sa Vicci:

- Men gud vad det ser städat ut, det var ju skitit nyss.

Hon springer in och kolar med sin mamma och syster om ingen har städat

hon kommer ut:

- hahah min syster har städat!

Då hade vi alltså gått ut HELT i onödan :P asså det var jätte kul endå men...

Här kommer en bild/bilder...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0