Bilder från temaveckan, v 39 :P<3

Haj, ja ni ser rubriken !




Det var alltså en bana på cirka 10 meters höjd man skulle ta sig runt på, var repstegar osv. riktigt jvla kul va det!

bilderna kommer lite i efter hand då jag int visste hur man skulle ladda upp bilderna ( jag har gjort det på vår gamla data som nu är sönder) därför visade pappa mig idag när jag tagit en massa kort på en cykel tävling då han skulle ladda upp bilderna på hemsidan!

( det var riktigt svårt, men kul!, höghöjdsbanan alltså! )



selarna ....



JAg :P





jag har tagit cirka 100 bilder till men har int tid att ladda upp dom för det tar så jvla lång tid, blogg.se är sååå segt, ska jag tillbaka till metro?? aja puss hej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0