tack susan <3333

Hejsan!

serni min nya skiiiiiiiiit snygga design?
susan har gjort den till mig <333333 visst e den snygg? hennes blogg hittar du på : susn.blogg.se
eller om ni vill ha en länk hittar ni hennes länk i min lista med länkar <333 hon fixa en snygg design på på typ en dag <3 tack så himla mycke! skriv gärna va ni tycker =) aja tro eller ej men ida har jag haft 50 SIDOVISNINGAR !!!! hah fett kul ! tack för ni kolla min blogg =) skriv din blogg i en kommentar så kollar jag in dig! ha det bäst kram johanna

Kommentarer
Postat av: Susan

Ledsen för det, men du har inte 50 sidvisningar.. om du läser noga på texten i statistiken står det såhär: "Unika besökare är ungefär lika med antalet personer som besökt din blogg. Sidvisningar är antalet visningar av någon av dina din bloggsidor. Du själv får alltså en unik träff och flera sidvisningar i statistiken."



2009-08-15 @ 18:09:25
URL: http://susn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0