Ridning snart =)

´Hälluuu

nu sitter jag hemma hos amanda och bloggar. fast ska jag hem för jag ska jag hém för ridningen börjar i kväll =) hoppas det går bra( håll tummarna för mig) aja i da har jag och amanda typ int gjort mkt bara vart ute och tagigt kort. haha måste berätta en grej. vi var en bit hemifrån amanda och sen komm ett gäng byggare då sa amanda
- fett vi går f´ram och kollar om vi får ta ett kort
Jag sa
- faaan eller vågar inte!!!!
amanda:
- komm igen!
jag:
näääe
amanda:
då frågar jag så tar du kort?
jag:
visst =)

Amanda går fram till en ensam ´byggare och frågar kan jag ta ett kort på oss?
han sa visst =) jag tog ett kort när dom stog där och låtsades vara världen starkaste ´typ Hahah aja nu måste jag dra hej då  <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0