På torsdag börjar allvaret...

Häällluu

sitter jag här igen och bloggar xD iaf jag har en int fattat att jag ska börja 6:an lämna min alldra första skola som jag gått i  i 6 år!!!!!! Lämna allt! komma till en skola där man int känner nån okeeeeej jag ska typ börja i samma b´klass som halva förra men endå! förut va man störst och nu blir man minst igen ... har alltid varit en väldigt blyg tjej fast.... Jag tycker att det ska bli himla tråkigt att sluta sommarlovet och börja skolan men ändå har jag längat xs fattaru va jag menar? hur känner du inför skolstarten? iaf nu sitter jag här och typ hungrar ihäl haha så jag e typ  hungrig? hah menar klockan  nu 17:24 hahahaha aja här kommer en bild på min gamla skola...



( sorry för dålig kvalitet) Ja du sva den heter... denna bild tog jag från så kallade " klätternätet" alltså ett enormt nät man klättrar i ahahahhahah korkad frklaring. namnet säger allt haha aja här kommer även lite bilder från veckan men amanda =)




Amanda <333



min outfit nån dag xs




Haha fötter?

Aja nu pallar jag ej blogga mer xD hörs mer i kväll när jag ätit mer  haha hoppa över frukosten haha kanske därför? haha aja cya

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej det är din kompis Anna fårn metrobloggen :D jag har oxå en blogg här på blogg .se kolla på den vett ja kram

2009-08-17 @ 11:37:50
URL: http://podygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0