Hemma och chillar

hääälllluuu

nu sitter man här vi datan igen, fan va man e datanörd då? hahah? så vad har du gjort i da då? huhu , aja nyss har man ätit lite vatten melon! smasken hah. lol . de va fan länge sen =) aja gär kommer det typ lite bilder på mina 2 kaniner hihi bilderna togs idag med min mobilkamera =)

              

detta e min kanin totte visst e han gulli??

och detta e ....

            

.....  nina =)  hon e också gulli elr?

och här kommer 3 bilder till =)


                


                                                                                            seru nina?


Aja det var mina kaniner =) gullia?
pöss sparrvis

Kommentarer
Postat av: Lotta

Här kommer jag och tittar in så här på eftermiddan,

kram

2009-08-15 @ 16:09:06
URL: http://metrobloggen.se/Lottabloggen
Postat av: besa

awwwwww så sööööööt.

2009-08-18 @ 15:31:14
URL: http://beesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0