Amanda,sara och jag xD

Hejsan!

Här kommer bilder från veckan men mina kompisar amanda och sara =)



Hihi meeee xD



Me again =) iaf här e bilder på oss alla  =)


   

hihi jag till vänster, sara i mitten , amanda längs ut =) hah



hah springer?

Jag tog även lite bilder på blommor påväg till denna park  så dom kommer här

          



          

och jag bjuder på 1 bild till och den kommer här




you are a ^
                  |
                  |
                  |

( star) hahahaahahahahahahahahhahahahahahahahah

 kan int sluta beundra min design susan Haha  xd susans blogg hittar du på www.susn.blogg.se


 aja nu sitter jag här och har precis pullat i mig popcorn hah ! iaf va har du gjort i dag då? ha det bäst kram johanna

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg du har:)

Snygg header! och design:)!!

2009-08-16 @ 11:06:45
URL: http://www.metrobloggen.se/brunnetmandaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0