24 sidovisningar sen igår kväll =)

Helllo

Jag märkte nu att jag hade 24 sidovisningar sen i går kväll xd nice? hahaha fett nice! jag skapade ju denna blogg i går kväll så ....!!   xd iaf nu sitter jag här och precis typ vaknat ( okej 8:30 ) hur kan jag vakna så tidigt?????? aja hiihi susan min gamla kompis ska fixa en design åt mig =) tack susan ! jo kolla in hos henne 

http://susn.blogg.se/

Har int än listat ut hur man gör länkar, youtube inlägg mm ..... nån smart som kan hjälpa dig  xD hihi
ida ska jag typ bara chilla hemma men om jag åker nån stans så tar jag me mig kamran =) va skaru göra i da då? iaf nu e ja piss hungrig så jag ska gå och käka nått!  kram sparrvis <33

Kommentarer
Postat av: pamela

OH,Ny i bloggvärden! Då får du en komntar av mig!Tack att du kom in till min metroblogg!kram och hoppas du kommer tillbaka!

2009-08-15 @ 11:56:36
URL: http://www.metrobloggen.se/olapaloma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0